مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-20اقتصادي

فارس من| سرانه اماکن تفریحی در سروستان افزایش می یابد


یکی از عوامل اصلی توسعه اقتصاد شهری، توسعه زیرساخت های تفریحی در بستر شهر همچون ایجاد شهر بازی و محیط هایی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت سوژه برای فوتسال تعبیه شده به همراه انواع وسایل بدنسازی، المان و وسایل تفریحی که فضای مناسبی برای گذران اوقات فراغت مردم محله است.

فرماندار سروستان به منطقه تفریحی روستای مومن آباد اشاره کرد و گفت: در این مکان که معمولا روزهای تعطیل یا شبها،  محل استراحت و در کنار هم بودن خانواده ها است، تدابیر رفاهی شامل افزایش سکو و نورپردازی محیط، بهسازی و بازسازی و .

در نظر گرفته شده است که به زودی با همکاری دهیاری مومن آباد و شهرداری سروستان در حال اجرا خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در همین مکان تفریحی مومن آباد، به زودی باند دوم جاده راه اندازی و تفرجگاه به مکانی امن تبدیل می شود که بعد از آن ورودی و خروجی برای این مکان در نظر می گیریم.

فرماندار با بیان ظرفیت های بالای گردشگری و تفریحی در سطح شهر و اطراف آن افزود: ما از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای راه اندازی مکان های گردشگری استقبال می کنیم و چنان چه سرمایه گذار اعلام حضور کند، به خصوص در منطقه غمپ تزنگ و تنگ غنبی، به آنها زمین واگذار می کنیم و تسهیلات و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سرانه اماکن تفریحی در سروستان افزایش می یابد

فارس من| سرانه اماکن تفریحی در سروستان افزایش می یابد